недеља, 28. март 2010.

Trbuh, kruh, ja – part III

Podnaslov: Our friends spammers

Jedan fenomen Vam brzo uđe u oči i uši. Sedite tako u ofisu, pijuckate polubljutavi mokaćino (ili kako god se već zove) sa više čokoladnih kuglica i malo šlaga i jednom višnjicom ali bez kofeina koji se oladio još na parkingu Starbucks-a, kad zazvoni telefon. Nepoznat broj, taman se obradujete da Vas zove neki kupac, kad ono razgovor teče otprilike ovako (Disclaimer: ceo razgovor je vođen na engleskom ali radi ugođaja ga predstavljam ovakvim):

On: Halo, dobar dan, Mr. Phil mi treba.

Ja: Spiking

On: Ouuuu, Mr. Phil, kako ste, ovde Piter, remember, upoznali smo se prošlog meseca na prijemu u City Hall.

(Hmmmz, nisam ni bio ovde prošlog meseca, a samo bi idiot mogao mene da zove na prijem u City Hall, tako da već vidim da me radi ko što ja radim devojke al opet pristajem na igru kao što i te devojke pristaju)

Ja: Ouuuu jes, sećam se, hau ar ju Piter.

On: Guud, evo posao, trka, ali ne žalim se. End ju

Ja: Ne baš sjajno, posao tek kreće, ali biće bolje

On: Grejt, kip it ap. Nego jeste li dobili moj e-mail

Ja: Jok, ništa

On: hmmm, mora da sam ga pogrešno prepisao sa vizit karte

Ja: Jes, šit hepens

On: Ajde mi izdiktirajte molim Vas agen, imam sjajnu ekskluziv ponudu samo za Vas. Čak me je danas zvao i CEO Targeta, i rekao mi da kupuje celu količinu, al ja sam rekao da Vi imate prednost, a Vama sam dao 15% nižu cenu.

Ja: Ok, rajt daun, ef ef et en el es ti ar ej di i dot kom

On: Grejt. Lec tok sutra, kad prostudiraš moju ofer. End moja sekretarica će zvati tvoju da zakažemo lanč ovih dana

Ja: Greeejt. Kip in tač

Skoro nisam imao ovako prijatan i iskren razgovor, verovatno od onda kad mi je zubar rekao da neće ništa da boli. Posle minut, stiže mi email. Ekskluziv super ofer, samo za mene. Aparat za doručak, tj rernica ringlica toster sa kafematom i đuserom sve u jednom, za fenomenalnih 69.99$. Za onog magarca iz Targeta je skuplje (ne postoji magarac u Targetu, do njega se ne može stići telefonskim pozivom i lakše je kontaktirati US prezidentea nego njega… ) . Doduše u Kini tako nešto košta nekih 17-18, ali ne bih da budem sitničar. Telefon opet zvoni, pogledam caller id, opet moj drug Piter:

On: Haj Phil, maj frend, samo da proverim jeste li dobili moj mejl.

Ja: Jes

On: Grejt, evo imam još jedan, to je obrazac porudžbine.

Ja: Jes, ali ja nisam još siguran da ćemo poručiti

On: Phil, maj frend, ne očekujem ja od tebe neka mirakls, par komada, probajte kako će Vam to ići, ovaj proizvod je neverovatan hit na zapadnoj obali.

Ja: Jes, ali mi nismo ni na kakvoj obali, tj ne znam da li je lejk Mičigen vest ili ist obala

On: Hahahahaha aj lav jor smisao za humor

Ja: Dobro, videću još, ne obećavam ništa

U međuvremenu došao je i pogrbljeni poštar, i ostavio mi 86 različitih koverata. Nije ni čudo da je pogrbljen od tolikog tereta koji nosi. Nehotice pregledam poštu, reklame, reklame, reklame, račun, reklame, reklame, još reklama, račun. Seckalica za papir će danas da otplati novac kojim je plaćena.

Kolega se vratio sa terena, obišao je par prodavnica danas da napravi neku prodaju (i dalje namrgođen što ne može da pravi sajt) ali rezultati su mu slabi tj. nikakvi. Izlazimo do malog restorančića na ručak. Naručujem belo meso, i dobijam ga naravno između 2 parčeta neke zemičke ili šta već, sa malo majoneza i kečapa unutra i poseban tanjirić sa malo pomfrita. Krvoločno gledam kelnericu i razmišljam da i nju ubacim u zemičku. Mislim, alooo, nisam tražio jebeni burger, nego belo meso. Kolega mi se smeška, očigledno je da ga cela ova situacija zabavlja.

Kad sam se vratio u kancelariju, telefon je opet zazvonio, opet Piter.

On: Haaaj Phil

Ja: Haaaj Piter maj frend

On: Neka njuz oko moje ofer.

Ja: Jok, not jet

On: Hej, pričao sam sa mojim šefom. Rekao sam mu: hej, dous gajs ar ril dil, top distributerz, ne možemo im davati šiti prajsez.

Ja: Pa baš i nismo, ko što rekoh, tek počinjemo, a ono Vam jes malo skupo

On: Ovaj prodakt će Vam pomoći, ova bejbe prodaje sama sebe

(u mojoj glavi odjekuje nešto tipa: pa sad ova bejbe se meni ne bi prodala ni da mi plati… )

On: I da se dogovorimo, ako poručiš 10 komada, dam ti još 15% diskount

Ja: Ma meni se ovo baš i ne čini kao neki p…

On: Da, 20% diskount je bolje. Ok, evo ovako da se dogovorimo, 20% ali ne mogu dole, i ja moram da hranim maj čildren

Ja: Ne, hoću da ti kažem da nisam baš zai…

On: Oh Phil, kakav si ti tvrd pregovarač. Poslednja ponuda 25%, ali moraš do kraja dana da poručiš 20 komada.

Ja: Stvarno nisam siguran da mogu

On: Luk Phil, moram danas nešto da prodam, maj bos me pritiska, na kraju sam nerava, ako danas nešto ne prodam mogu slobodno da tražim drugi džob.

Ja: Ok, ok, 10 komada, 30% popusta

On: Prodato. Evo ti obrazac na mejl. Keep in touch

Jbg, ko će čoveku da se nađe u nevolji ako ne prijatelji…

Нема коментара:

Постави коментар